Območni šolski parlament

1. februarja so se predstavniki naše šole (učenci od 5. do 9. razreda) udeležili Območnega otroškega parlamenta. Letos so razpravljali na temo "Šolstvo in šolski sistem". Naši učenci so šolo  vzorno zastopali. Upajmo pa, da bodo vsaj nekatera stališča, ki so jih zavzeli skupaj z ostalimi predstavniki bežigrajskih osnovnih šol, naletela na plodna ušesa. Učenci občutijo, da je njihov urnik prenatrpan.

Preveč je neuporabnih učnih vsebin, vsa ocenjevanja znanja so strnjena, zato preveliki pritiski na učence tudi doma. Preveč je diagnosticiranih učencev - tako nadarjenih, kakor tistih, ki potrebujejo dodatno pomoč. Učenci si želijo sprememb šolskega sistema. Popravili bi predmetnik; vključeval bi več praktičnih vsebin in komunikacijskih veščin - več učenja za življenje. Prav tako si želijo več poklicnega usmerjanja skozi celotno obdobje šolanja. Upajo na več razrednih ur ter vsebin, ki so vezane na pasti odraščanja. Menijo, da so učni predmeti: šport, glasba ter likovna umetnost izgubili svoje bistvo. Ne strinjajo se z ocenjevanjem teh predmetov. Želijo si še, da bi na šolah obstajal skupen prostor namenjen tudi druženju po pouku, nudenju medsebojne pomoči, skupinskemu delu. Želijo si tudi poglobljenih odnosov med učitelji ter njimi.